zondag 13 april 2008

Rotterdam gelopen: 3:23.39!


En hij zag dat het goed was, en pijnlijk.

Wat een mooie dag. Toen ik met de trein aankwam in Rotterdam was ik al volmaakt gelukkig. Mooi weer, mooie sporters, Trainingen achter de rug, pijn en heldendom voor de boeg. Ik besloot meteen dat ik genoegen zou nemen met "uitlopen". Volgens mijn lange termijn schema wilde ik onder de 3:30 lopen. Volgens mijn halve marathontijd moest ik minimaal 3.27 kunnen lopen. En volgens de netto-statistieken werd het 3:23.39. een dikke 8 minuten van mijn record.

Maar het werd nog mooier, want Zindie was onverwacht naar de finish gekomen. Je kon mij al wegdragen, maar nu helemaal.

Mijn ontmoeting met Running Ronald, Harm, Bas en Oom Jaap et al., zijn te vinden in mijn wedstrijdverslag (zie volgende blogpost).

Ben wel heel moe, maar door Peptopro niet teveel spierpijn.
JOE!

1 opmerking:

Tiny zei

Proficiat man!! Supertijd!!