woensdag 23 april 2008

Ondertussen in Veldhoven


NH Hotel en omgeving

Voor Pilot-opnamen voor een tv-programma zit ik in Veldhoven. In het NH hotel. Ik heb hier vandaag ook ff kunnen lopen. 53 minuten op vrij hoge hartslag door het bos, grotendeels over ruiterpaden gelopen. Ik heb de 42 km wel redelijk uit mijn systeem kunnen krijgen en ik probeer nu een beetje sterker te worden, vandaar de paardepaadjes. Leuk en zwaar en moe en morgen heel vroeg op dus nu naar bed.

Morgen mogelijk geen tijd om te trainen, omdat ik nog heel veel moet schrijven en morgen overdag opnames.

JOE!

1 opmerking:

RunningRonald zei

Hee, leuk NH Veldhoven, als je goed zoekt vind je vast nog wel wat stille getuigen aan het JVC seminar wat vorige week daar gehouden is.. nee, we hebben geen LCD schermen laten staan :)

wel leuk om te lopen in die omgeving! succes met je TV programma, wanneer zien we je op tv?