maandag 21 april 2008

Gelopen met Corny Corn


8,88 km in ongeveer 50 minuten - PIJNVRIJ!

Geen pijn meer, alleen nog zware benen. En mijn weegschaal doet raar. Maar eerst de training, want daar zit iedereen natuurlijk wel op te wachten. Hoe dat ging enzo. Sukkels unite! Komtie: in de training ook een lange steigerung gedaan met daarin een topsnelheid van 19 km/u. En geen pijn meer. Ik kan weer gewoon zittend poepen en dat is voor iedereen leuker. Al moeten we ondertussen wel op zoek naar een nieuwe schoonmaakster.

Dan de weegschaal. Gisteravond woog ik 82,2 kg. En ik moest vanacht 2 keer plassen en niet zo'n beetje ook. Was nog lastig (waarom heet zo'n ding een ochtend-erectie?). Maar goed. Vanmorgen was ik 82,0. Ben ik nou gek of Louis van Gaal? Oh, dat dacht ik ook.

Nog meer nieuws? Nee. JAWEL! Ik ga mijn 10 km PR aanvallen op de letterenloop. Klik erop en doe allen mee. Het is voor een goed doel.

En nu ga ik een boek schrijven.

JOE?
JOE!

1 opmerking:

RunningRonald zei

haha, bij een Odol gewoon andersom op de pot gaan zitten dan pis niet niet tussen de bril en pot door :)