maandag 28 april 2008

heel klein traininkje tussendoor


Goed dat ik toch nog even gelopen heb.

Vandaag had ik de kinderen en een grote schoonmaak en nog wat werk dat tussendoor kwam. Dan is er eigenlijk geen tijd over om te trainen. Maar gelukkig kon ik er even 20 minuten tussenuit. Dan kan ik net een rondje thuis-Den Hoorn-park terug-thuis doen. Dat is 4.19 km. Ik liep het in precies 20 minuten. En ik heb genoten. Twee keer een versnelling gedaan: in 100m opbouwen naar 15 km/u en dat volhouden tot de hartslag boven de 165 komt. En dat gebeurde de eerste keer na ongeveer 800m en de tweede keer na ongeveer 500 meter. Daarna lekker uitgelopen. Ok, ik geef het toe. Ik kon het aan het einde niet laten om nog even een versnellinkje te doen. Sorry, ok? Ik zeg toch sorry.

JOE!

PS. Ik zou wat vaker moeten genieten... van alles...
PS2 Ik zou misschien ook eens wat positiever moeten zijn. (maar zal je net zien dat ik dat ook al niet kan...)

Geen opmerkingen: