zaterdag 19 april 2008

Op naar Amsterdam


Gisteren begonnen aan de voorbereiding voor Amsterdam.

Eigenlijk is het eerst nog gewoon even het afbouwen van Rotterdam. 53 minuten gelopen, en dat was iets te lang. Ik heb nog steeds best veel last van de zijkanten van mijn bovenbenen. Ik liep met mijn twee loopmaatjes, maar ze moesten vaak op me wachten. Ik heb zelfs een stukje moeten wandelen. Mijn volgende trainingen zijn voorlopig even maximaal 30 minuten.

Morgen wilde ik eigenlijk al mijn eerste 5 km wedstrijdje lopen, maar dat zit er dus ook niet in. Ik zal trouwens even de kop van mijn blog aanpassen. Daar staat nu nog dat ik aan het trainen ben voor Rotterdam 2008.

U hoort nog van mij.
-wat?
U HOORT NOG VAN MIJ!
- o, ok.

1 opmerking:

RunningRonald zei

geweldig vooruitzicht! In A'dam nog sneller dan R'dam? Succes PJat