woensdag 9 april 2008

laatste inspannende training gehad


en gratis af te halen

vandaag laatste stukje HARD gelopen. 20' Z1 + 10' Z3 + 10' Z1. Ging allemaal heerlijk. Ik voel me goed. Alleen loopt mijn werk een beetje in de soep nu ik s nachts niet meer mag werken, ivm slapen voor de marathon. Dat levert me wel wat stress op.

GRATIS AF TE HALEN

Een pot 700 gr Vitargo. Carboloader. Leest er alles over op Vitargo.com. Voor gratis dus, want ik krijg het echt niet weg. Vandaag gekocht, vandaag weer weg, want kokhalzen. Zit nu dus aan de noodles. En morgen even 100 witte broden halen. En pannekoeken bakken. En als iemand nog een idee heeft, dan hoor ik het graag.

JOE!

2 opmerkingen:

Tiny zei

Succes zondag!!

RunningRonald zei

gewoon normaal doen.. ja, beetje pannekoeken en pasta.. heel veel succes!