zondag 24 februari 2008

Going down! Going down!


Rare hartslag

Ok, nu gaan er wat dingetjes mis. Veel te weinig geslapen afgelopen week en heel veel stress gehad. Dat had zijn weer slag op mijn loopje van Vrijdag avond. Op 8 km/u een hartslag van 160 is niet goed. De laatste keer dat ik dat had was in Italie 3 jaar geleden en toen heb ik een middag in een ziekenhuis aan een infuus gelegen.

Maar na een half uur was alles weer voorbij. Dus het laatste kwartiertje heb ik kunnen lopen met hr>130 op 9 km/u.

JOE!

PS morgen hoop ik meer te bloggen van zaterdag en zondag (gingen beide alweer beter).

2 opmerkingen:

RunningRonald zei

beetje rust op zijn tijd is goed voor je rikketik.. kalm aan PJ

RunningRonald zei

Hi PJ, dank voor je reactie. Ik hoop dat het inmiddels beter met je gaat? Binnenkort weer een blogbericht van jou?