zaterdag 22 maart 2008

Terug!


Wat is er de afgelopen tijd gebeurd?

Nou, dat kan ik wel vertellen. Ben na mijn vreemde hartslag, rustiger door gegaan en dat heeft geholpen. Helaas kreeg ik na een week een blessure waar ik een week zoet mee was, maar nu alweer twee weken lekker getraind, eigenlijk gemiddeld bijna een keer per dag.

Ik ben bijzonder druk met mijn werk. Nog een paar weken De Nieuwste Show, en daarna begint Buro Renkema alweer. Ook moet er weer hard getrokken worden aan nooitmeerwassen.nl. En er komt een nieuw tv-programma aan waarin ik zal gaan schitteren. Ik hou jullie op de hoogte.

Wat is er kort geleden gebeurd? Afgelopen week wo, do en vr niet kunnen lopen. Di wel. Ik liep toen 20 in Z2 + 30 in Z3 + 10 in Z2. Het ging allemaal boven verwachting goed. Ik hield er wel een beetje een blessure aan mijn achillespezen aan over. Drie dagen rust. Vanmiddag even rustig getraind en gevoeld. 30 minuten in Z1. Geen last. Dus vanavond om 22:00 uur de echte training gedaan: 3 x (10 in Z2 + 10 in Z3). Ging ook weer helemaal goed.

Morgen weer een dag.

1 opmerking:

RunningRonald zei

welkom back PJ!!! fijn dat het allemaal een stuk beter met je gaat. Heb net even op nooitmeerwassen.nl gekeken. Wat een geweldige shirts!!!

Ben benieuwd naar dat TV programma!!

Succes met alles