vrijdag 1 februari 2008

even een boeken-update


een boek per week

Zoals gezegd lees ik graag. Afgelopen maand waren dat de volgende boeken:

Dolf Jansen - Altijd verder
Altijd leuk om te lezen over hardlopen. En helemaal als het geschreven is door Dolf. Het heeft me vaak geinspireerd en aangezet tot hardlopen.

Tempo - Dick van Weelden
Interessante verhalen over hardlopen. Heeft me ook vaak aangezet tot.

Nieuwe buren - Saskia Noort
Aangezien ik op 6 mei in Breda nightwriters mag presenteren, en aangezien Saskia Noort daar ook zal zijn, heb ik dit boek gelezen. Het is al het derde boek wat ik van haar lees. En weer lekker om te lezen. Fijn door zijn naarheid.

Maori sprookjes - door T. S. Frank
Ben dol op Nieuw Zeeland en geinteresseerd in de cultuur van de Maori's. Vandaar. Met veel plezier gelezen.

Het Beste Van Nightwriters - gepresenteerd door Kluun
Aangezien...zie Nieuwe Buren. Leuk om op deze manier aan allerlei interessante schrijvers een klein beetje te likken. Heb me hierdoor voorgenomen om ook Schervengedicht van A.F.Th. van der Heijden te lezen. Eens.

Dat was het weer. Ben momenteel overigens bezig in:
Keri Hulme's Windeter. Maar daar gaat waarschijnlijk ook wel wat tijd in zitten. Zij is trouwens een Nieuw Zeeuwse schrijver. Ik ben nog wel eens in het dorp geweest waar ze woont, aldaar. Oh Pieter, vertel meer. Nope, ik ga ff lopen.

JOE!

Geen opmerkingen: