dinsdag 19 februari 2008

Gered door de wegenwacht


Les van de dag: Benzine in een Diesel motor is niet goed.

Wat ben ik toch een avonturier. Op weg naar mijn vader gooide ik, in een vlaag van verstandsverbijstering BENZINE in mijn auto die al jaren op DIESEL rijdt. Ik zie de euroteller vele malen harder lopen dan normaal. Bij het afrekenen denk ik:"Zo, da's duur geworden" en als ik later op de snelweg de koppeling intrap valt mijn motor uit, een paar keer gaat ie nog aan, maar dan is het einde verhaal. Ik eindig ergens op een talut, veilig, gelukkig. De wegenwacht zegt dat ze binnen een uur a anderhalf uur bij me zullen zijn, en ik ben eigenlijk heel blij dat ze komen. Dus ik bereidt mijn zoontje er op voor dat het avontuur lang zal duren, staat er na 10 minuten al een gele bus naast mijn deur. Nadat de vriendelijke monteur zich heeft weten los te maken uit mijn emotionele omhelzing trekt hij de motor leeg en anderhalf uur na afslaan zit ik alweer naar een ronkende motor te luisteren. Helden, dat zijn het!

En vanavond even wat gelopen. Ik had hoofdpijn van stress, maar na het lopen is het bijna weg. Ik liep 1 uur 3 minuten op hr=140, met een afstand van 11,23 km. Dat was fijn.

Ik ben weer gelukkig en rustig. Nu weer snel aan het werk.

JOE!

1 opmerking:

RunningRonald zei

geen last van demotivatieproblemen? Ook niet van lekkende hersencellen :))) tja, kan gebeuren PJ... dat doe je maar één keer.. en wat je zegt, inderdaad ANWB mannen en vrouwen zijn helden.. ze zijn trouwens ook heel goed in het slopen van je contactslot: zie http://www.runningronald.nl/index.php?itemid=723

groeten!!
RR