zaterdag 16 februari 2008

geen demotivatieproblemen!



ff geen zin om te lopen

Geen demotievatieproblemen. Want ik kan mezelf altijd redelijk goed demotiveren. MOTIVATIEproblemen had ik wel een beetje vanavond. Toch gewoon mijn training gedraaid. 60 minuten in Z1 (hartslag 125-137) met 10 korte versnellinkjes in de laatste 10 minuten. Het ging, en niet eens onaardig. Maar soms (vooral in het weekend) vind ik het wel moeilijk om mijn passie voor lopen in te delen in het schema van mijn gezin (mijn allergrootste passie).

Dan na het lopen nog even de blog gelezen van Running Ronald. Running Ronald (zie foto) is een blogloper / loopblogger die op alle afstanden (behalve de marathon) sneller is dan ik ben. Hopelijk kan ik een keer een PR-tje van hem stelen. Ook lag er weer een nieuw trainingsschema in mijn digitale bus. Dus dat is ook altijd weer motiverend.

Dus ik heb er weer zin in, zeg maar.

JOE!

1 opmerking:

RunningRonald zei

haha.. geen demotivatieproblemen.. moest er erg om lachen... ook leuk.. zie ik opeens mijn foto op jouw blog.. tja, de marathon.. ik ga in Utrecht proberen je in te halen :)) en gezien jouw progressie en hartslagzones ga je zeker nog wel een keer een van mijn andere PR's breken!! succes

en om jou worden gebruiken: JOE!!