vrijdag 22 februari 2008

Nog niet gelopen



Sinds maandag niet meer gelopen, maar dat had ik voorzien. Vandaag eerst wat dingen afgemaakt voor De Nieuwste Show en aan de slag geweest voor ons boek. Dinsdag geen tijd ivm werk en kinderen, woensdag was ik alleen snavels alleen thuis met de kidz dus kon ik ook niet weg en gisteravond mocht ik samen met fijne gast Ronald Snijders drie keer de Staat Van Verwarring opvoeren op het stukafest. Staat Van Verwarring Live wat drie keer heel erg leuk om te doen. Dank iedereen voor jullie positieve reacties. Wel heel laat thuis en heel vroeg op. Zo vroeg zelfs dat ik mijn vrouw nog in het donker terug zag keren van haar trip naar Amerika. Ze dacht dat ze er twee dagen geweest was, maar ze had twee nachten gevlogen, dus in totaal drie dagen weg en een nachtje slaap.

Dus vanavond kan ik wel even lopen, de mooiste vrouw ter wereld is er weer en slaapt toch...

U leest t wel.

JOE!

Geen opmerkingen: