zondag 17 februari 2008

Na fietsen komt lopen


Wat zijn de Kennemerduinen mooi

Vandaag met vrouw en kinderen wezen fietsen in de Kennemerduinen, nabij Haarlem. Leuk met vrienden, zon en een soort van bizons. Kinderen in een Dolphin Winther gestopt (zie foto). Ik zweer echt bij dat ding. Je kan er mee fietsen en lopen. Ik heb er afstanden tot 35 km mee gelopen met twee kinderen erin. De Dolphin is meegeweest naar Nieuw Zeeland, Hongkong en Costa Rica, waar we m tijdens een boomtoppentocht hebben gedragen met twee kinderen erin. Je moet toch iets. Heb je een of twee kinderen en je weet niet wat voor wagen je moet kopen, koop deze. Hij loopt stukken lichter dan een babyjogger die er voor gemaakt zou moeten zijn. Die heb ik namelijk ook gehad.

Vanavond kinderen naar bed, vrouw aan het werk en ik nog even 2.30 uur lopen in Z1 (hr<130). Ik kom nog niet boven de 10 km/uur, op die hartslag. Maar wie weet komt dat nog. Ik leer mijn lijf iig vet gebruiken en ik kan wel wat kilootjes kwijt. Ik weeg nog 82 met mijn 1m90. Ik hoop op het onmogelijke (78 kg tijdens Rotterdam).

Aan het eind van het rondje werd ik nog voorgelaten door een behoorlijk gepimpte Opel Astra, die even met zijn lampen aangaf dat ik voorlangs mocht. Zo bleef ik lekker in mijn ritme. Wat leuk dat mensen zo aardig kunnen zijn.

JOE!

1 opmerking:

RunningRonald zei

4KG eraf voor Rotjeknor: gewoon niet meer snoepen, maar dan ook niets.. werkt echt

waar staat eigenlijk jouw PR lijstje?