zondag 27 januari 2008

Vandaag 2 uur in Zone 1


De planning was om vandaag 2 uur in zone 1 te lopen. Maar de planning liep een beetje verkeerd. Ik liep HEERLIJK, want zone 1 betekent dat je je inhoudt. Ik had geen muziek bij me want ik wilde vooral tot rust komen, helemaal niets doen, genieten, hopen dat ik me zou gaan vervelen. En toen sloeg het noodlot toe (lees snel door, dan zie je dat het allemaal wel meevalt). In Pijnacker miste ik een afslag en toen moest ik een heel stuk teruglopen. Mijn heerlijke-loop-van-twee-uur werd hierdoor een heerlijke-loop-van-twee-en-een-half-uur. Prima. Nergens last van gehad. Constant onder de hr 140 gebleven. Wat wil een mens nog meer? (vaker dit soort trainingen?) De snelheid bleef wel steeds onder de 10 kmu, maar ik trainde ook niet op snelheid.

Wat een heerlijk schema, waarbij de enige opdracht "niet moe worden" lijkt te zijn.

JOE!

Geen opmerkingen: