zondag 20 januari 2008

Een nieuwe trainer


Vanaf morgen start ik met een nieuwe trainer. Eigenlijk start ik met mijn eerste trainer (zie foto), omdat ik nooit eerder een looptrainer heb gehad. Hij heet Rob Veer, zoals ik al eerder had aangegeven. Ik vond het eigenlijk via twee wegen. Via Running Ronald en via het dreamteam van Runnersworld.



In de eerste contacten was al snel duidelijk dat ik te intensief train. Hij gaat dat voor mij aanpassen en aanpakken. Ik zal 3 maanden onder zijn vleugels trainen en dan pieken, als het goed is. Dat zal gebeuren op de marathon van Rotterdam. Daar wil ik rond de 3.15 lopen. Misschien is dat wel te hard als je kijkt naar mijn huidige records:

5 km 21.15 (aug 2007)
10 km 44.00 (dec 2007)
15 km 1.06.55 (jan 2008)
21,1 km 1.37 (najaar 2007, geen wedstrijd)
42,195 km 3.32.03 Amsterdam, oktober 2007

We gaan er iig voor. JOE!

1 opmerking:

RunningRonald zei

Hi Pieter,

Mooi blog!! Een super dat je nu ook met Rob Veer traint.. je tijden zullen zeker beter worden. maar eh.. ik vind nu al dat je een geweldige tijd op de Marathon hebt!
Succes met alle voorbereidingen!

Als je ook naar Schoorl komt zul je zeker Rob ontmoeten

groeten!
RR