zondag 27 januari 2008

Lezen


Als ik mijzelf 20 jaar geleden zou vertellen hoe ik nu zou zijn, dan zou ik mijzelf heel hard uitlachen. Ik ben 34 en mijn hobbies zijn heel lang hardlopen en lezen. LOSER! Ik ben er nu heel blij mee en ik geniet ervan. Ik geniet er ook van hoe een mens kan veranderen. Waarom vertel ik dit? Omdat ik ongeveer vaak per week wil lopen en ongeveer een boek per week wil lezen. Afgelopen jaar kwam ik maar tot 30. Waarom wil ik wekelijks een boek lezen? Omdat ik, als ik me geen doelen stel, te weinig leuke dingen (zoals lezen) doe. Noem mij een loser, maar wel een loser die het naar zijn zin heeft.

Ik zal de boeken van de afgelopen weken wel binnendruppelen en ik zal ook mijn wekelijkse boek met jullie delen.

JOE!

2 opmerkingen:

martine zei

de wereld zou er een stuk leuker uitzioen als we veel losers hadden...

martine zei

www.runtodream.nl