zondag 27 januari 2008

gister niet gelopen ivm gezellige dag


Soms is het weekend en soms moet je dan kiezen. Ga ik lopen of slaap ik uit. Aangezien ik de afgelopen tijd elke dag tot een uur of 1 's nachts heb doorgewerkt, was ik te moe/luit om mijn nest uit te komen. Zindie heeft me laten slapen en zo werd ik pas op half elf wakker. Boodschappen doen met Tosibas en daarna naar vrienden in Vught. Vrienden die we in Frankrijk hadden ontmoet, waarbij hij en ik elkaar hielpen het hardlopen te ontdekken. Wat is het leuk als je mensen ontmoet en ze zijn allebei interessant. Over vanalles en nog wat gesproken in een omvliegende tijd. Lekker gegeten en terug naar huis. Kinderen naar bed en wij ook maar meteen.

Spreuk van vandaag: Wie lopen wil, moet zijn nest uitkomen. Wie zijn nest uit wil komen, moet hiermee de avond tevoren vroeg beginnen. (uit de mouw).

JOE!

Geen opmerkingen: