dinsdag 17 juni 2008

Zondag gelopen met Running Ronald!


Kijk maar eens in het woordenboek onder loopblogger of blogloper. Dan zie je een foto van hem.

Leuk om eens met deze celebrity te lopen. Ik was via via aan zijn nummer gekomen en belde hem om te kijken of hij tijd had. En dat had hij. Dus ik snel de auto in en richten de Nederlandse Alphen. Daar had ik hem al gauw gevonden. En voor we het wisten liepen we rond een prachtig meer bij hem in de buurt, daarna door weilanden. Voor mij bleef de teller steken op 1.42. Maar het was heel gezellig. En zeker voor herhaling vatbaar. Ik kijk er naar uit om hem eens MIJN rondje te laten zien. Delftsehout is prachtig, maar ik weet niet of ik tippen aan een meer en mooie Alphen-weiden.

Woon je ook ergens en loop je ook wel eens en heb je zin om eens samen te lopen? Heel graag. Ik ben namelijk veel in het hele land; Hilversum, Amsterdam, Groningen, Delft, Amersfoort, Zwolle, heel Zuid-Holland, en waar je me maar hebben wil. Ik ben benieuwd naar jouw rondje. Laat een berichtje achter of mail me op pieterjouke apeding pieterjouke punt nl.
Ben benieuwd!

JOEDELAHITIIIEE!

1 opmerking:

RunningRonald zei

dames en heren hardlopers, een rondje met Pieter Jouke verveelt zeker niet! Zijn uitnodiging kan ik dus van harte aanbevelen!