zondag 1 juni 2008

Letterenloop gelopen


Ging helemaal niet slecht

Aangekomen in Haarlem kwam ik Hans Sibbel tegen, die me meenam naar het VIPdek. We hebben uiteindelijk ook samen gelopen. Howard Komproe zou de laatste kilometer nog met ons mee rennen, maar die heb ik pas weer na de finish gezien. Ik had m gemist. In ieder geval gelopen in 44.30 (ongeveer). Mijn Garmin gaf overigens aan dat ik een afstand van 9.74 km had afgelegd.

Ik heb het erg naar mijn zin gehad. Lekker gelopen. Jammer dat een VIP mijn net gekochte T-shirt heeft gejat. Maar goed, het geld was inmiddels toch al bij run4schools en daar ging het uiteindelijk om. En ik haal mijn shirts toch bij nooitmeerwassen.nl (zie foto).

Ik liep in dienst van mijn uitgeverij Nieuw Amsterdam waar mijn eerste boek in september uit gaat komen. Samen geschreven met Michiel Peereboom en Victor Mastboom.

Ik kwam wel binnen met hartslag 195...

JOE!

PS Oh ja, ben Rob Veer nog tegen gekomen.

1 opmerking:

Tiny zei

195? Garmin van slag? Evenals bij de afstand?