zondag 8 juni 2008

Even vanaf de letterenloop


De letterenloop was zondag
Maandag opnamedag gehad voor de filmpjes voor Comedy Central
Dinsdag papadag en daarna naar Nijmegen om te editen
Woensdag editen tot heel laat in de morgen.
Donderdag Schrijven voor een cabaretier en daaromheen alles proberen te regelen voor Comedy Central. Ook 8 km gelopen, om rustig op te starten.
Vrijdag HEEEEEL erg uitgeslapen smiddags presentatie filmpjes voor CC (Ging goed!) en daarna nog ff gelopen, 8 km rustig, want nog veel te moe.
zaterdag slapen en slapen en 15 km gelopen. Helemaal kapot, terwijl ik toch heel rustig liep.
zondag (vandaag dus) Administratie (=frustratie), slapen en 14,5 km gelopen. intervallen. Eerst inlopen, 2km, dan rekken, dan 4 keer 8' hard (>14km/u - hr 177-185) met steeds 4' rustig snelheid=11 km/u. Dat was zwaar, maar ging eigenlijk heel lekker.
Merk wel dat ik nog steeds heeeeeel erg moe ben. En dat ik nog niet toe ben aan het schema dat ik kreeg van Rob Veer. Ik ga dat deze week wel weer oppakken.

U hoort nog van mij...
JOE
Oh, filmpje:


2 opmerkingen:

RunningRonald zei

Hee Pieter, die spieken is ook geweldig.. alleen werken wijn drinken en Nordic Walking niet meer op you tube. klopt dat?

groeten
RR

Pieter Jouke zei

Hey RR!

Ik heb het net nog even gecheckt en ik kon nordic walking en wijn drinken gewoon vinden...

Gewoon zoeken op grappenfabriek.
JOE!