woensdag 11 juni 2008

nog gelopen?


Jazeker
Maandag en dinsdag gelopen:
Maandag heb ik 25' uitgelopen
Dinsdag heb ik 48' in Z1 gelopen.
Vandaag (woensdag) wordt er niet gelopen. Het is namelijk inmiddels half drie donderdagmorgen. En morgen moet ik schrijven en brainstormen in Breda. Ik moet over vier en een half uur de trein hebben. Maar morgenavond lig ik HEEL VROEG in bed. Beloofd.
Aangezien mijn vrouw morgenavond niet thuis is (nee, dit is geen uitnodiging) kan ik ook niet lopen, want kinderen dan alleen enzo. Dus misschien ff fitnessen in mijn eigen fitness studiootje op zolder.

Ik moet ook nog een script schrijven voor een filmpje voor Pocketinfo.nl. Want er komt een video review van de HTC Touch Diamond aan. Vrijdagmorgen om 07:00 uur op te nemen in Amsterdam... Dat u het ff weet dat ik heus niet lui ben. Vrijdagmorgen naar 925.nl van Frackers en Kelder en dan lekker naar huis. Mijn dochter naar de generale repetitie van haar ballet brengen en dan zelf ff lopen. En mogelijk ook ff slapen.

JOE!

Geen opmerkingen: