donderdag 27 maart 2008

Gisteravond in Groningen gespeeld


Groningen is een gave stad met aardige mensen.

Nee, dat u het even weet. Ik speelde in Simplon. Publiek was leuk, ik was leuk en ik was toch mooi om 2 uur 's nachts weer thuis. Mijn vrouw heeft de kinderen gedaan vanmorgen en ik heb dus tot 9:00 uur uit kunnen slapen. Daarna snel naar Amsterdam om te schrijven. Snel naar huis, met het gezin gegeten, Fitna gekeken en getraind. 20 minuten in Z1, 20 in Z2 en weer 20 in Z1. Ik zag in het donker nog twee lepelaars zitten in het Delftsehout. Als je daar soep van kookt heb je de lepel er meteen bij.

Oh en niet onbelangrijk, weer twee nieuwe tshir-ts op nooitmeerwassen.nl (zie plaatje), (had u uw naam al ingevuld om de nieuwsbrief te ontvangen?)

JOE!

1 opmerking:

Lennart zei

Ik heb een 305 besteld en mijn vleesschort op Marktplaats gezet. Nu maar hopen dat het allemaal vanzelf gaat met die halve marathon...