dinsdag 25 maart 2008

Toch nog ff gelopen



75 minuten in Z1

Al was ik pas om even na 22:00 uur terug van zangles, toch nog maar ff gelopen. Het is nu 10 over half twaalf, en ik moet nog wat schrijven. Maar ik maak het niet laat vanacht. Dus een korte log. Ik wil nog wel even zeggen dat ik meer dan onder de indruk ben van de prestaties van deze en gene. Borg (v) liep 3.50 op de marathon, een dik half uur van haar PR en Ronnie liep 2.48 over de marathon, ook een PR, maar er had nog meer in gezeten, aldus Ronnie.

Ik hoop echt dat ik in Rotterdam onder de 3.30 ga lopen, en dan nog stelt het allemaal niets voor in het grotere geheel. Mijn pijlen staan daarna op 3.15 in Amsterdam. Maar wie dan leeft... etc.

welterusten, JOE!

1 opmerking:

RunningRonald zei

oefff.. pittige eindtijd heb je in de planning voor de M!
succes met alle voorbereidingen!