dinsdag 6 mei 2008

Uitgelopen met Corny Corn


12,3 km in een kleine 70 minuten.

Na de inspannende training van hiester, lekker ff wat uitgelopen vandaag. Samen met Corny Corn. Twee keer gewandeld en aan het eind van de training een mogelijk nieuw trainingsmaatje gevonden. Corny Corn en Harm aan de kinderen gaan, of wegens andere omstandigheden even wat minder fanatiek kunnen trainen dan ik. Ik heb m gemaild, dus we zien wel.

Verder heb ik vandaag lekker papadag gehad. Met Toosje naar de Kapper geweest en met beide kinderen naar een lunchroom in Vlaardingen waarvan de mooie eigenaresse nog eens mijn geliefde was. Daarna met de kinderen naar de waterspeeltuin in Delft. Kinderen vervolgens in bad en ik koken. Even later eten met mijn Sprookje en de kinderen en daarna dus lopen.

Ik heb me vandaag in Vlaardingen ook nog even op wat loopkleding getrakteerd. Shirtje en singletje van rogelli. Allebei lichtgevend geel, lekker veilig, zodat ik na een hartinfarct niet OOK NOG EENS EEN KEER wordt aangereden. En een overhesje met lichtgevend geel en reflecterende strepen, een zgn. joggy safe (10 euro en vriendelijk geholpen bij runningpoint). Dan kan een automobilist beter mikken.

Tot morgen. JOE!

Geen opmerkingen: