woensdag 28 mei 2008

Gefrustreerd


Ik ben bijzonder gefrustreerd aan het raken. Ik heb de afgelopen week maar een keer gelopen. 15 km. Ik werk veel te hard en te veel. En het is allemaal tijdelijk, maar het kost me kostbare hardlooptijd. (om nog niet eens te spreken van kostbare BELANGRIJKERE tijd, voor gezin en rust.

Wat leuk. Als ik dat zo opschrijf vind ik mezelf wat negatief. Ik ben gezond en heb lieve mensen om me heen. Ik zou meer moeten lopen, dan blijven dit soort gedachten ook wel weg.

Dus: Meer lopen, meer rusten, meer genieten en over 10 dagen zijn alle projecten klaar.

JOE!

(moedig me gerust aan he, ik kan wel wat hulp gebruiken nu...)

1 opmerking:

Tiny zei

Geen tijd vinden om te lopen? Te druk..? 168 uur in een week en niet eens een paar uur om te lopen. Een paar uur nog niet eens een kwart nachtrustje.
Motiverend.. of een schop onder je kont??